Viestinnän ja palveluiden muotoilua

Välitä asiakkaistasi ja henkilöstöstäsi

Onko sinulle tärkeää, että asiakaskohderyhmäsi ja henkilöstösi ymmärtävät ja löytävät viestintäsi sekä luottavat siihen entistäkin vahvemmin?

Oletko tietoinen asiakkaidesi aidosta kokemuksesta ja palveluidesi kipupisteistä? 

 

Yritykset, jotka keskittyvät asiakkaidensa tarpeisiin ja kokemuksiin, tekevät parempaa tulosta.

Organisaatiot, jotka keskittyvät viestinnässään jäsentensä tarpeisiin ja kokemuksiin, onnistuvat viestinnän tavoitteissaan.

✨✨✨

Hyvällä suunnittelulla ja asiakasymmäryksen hankkimisella saavutetaan paras mahdollinen asiakaskokemus. Tutkimalla kohderyhmiä, osallistamalla asiakkaita palveluiden ja viestinnän muotoiluun, testaamalla ja kehittämällä palvelumuotoilun metodien pohjalta säästetään aikaa, vaivaa ja rahaa. Sekä säästytään turhilta mainehaitoilta.

Palvelumuotoilullisen kehittämisen menetelmiä ovat mm. asiakaskyselyt, palvelun toiminnan havainnointi, asiakkkaiden tai henkilöstön haastattelut tai kilpailija-analyysi.

Kouluttautuneena palvelumuotoilijana, asiakaspalvelun ammattilaisena ja erilaisten alojen tuntijana solahdan luontevasti organisaatioihin ja asiakasrajapintaan. Toteutan pienimuotoiset palvelumuotoiluprojektit tutkimuksesta viestinnän toteuttamiseen tai palvelukonseptointiin saakka.

Kysy lisää.